Friday, June 29, 2012

Timpul în vreme de Crăciun


A venit iarna cu toată podoaba ei argintie, cu bucuria sărbătorilor ce mă face să uit că timpul trece la fel de repede şi când mă bucur, ba poate chiar mai repede. N-ai avut niciodată sentimentul că fiecare vacanţă de iarnă, de două săptămâni, te păcăleşte, te face să crezi că dacă sunt sărbători, timpul îşi măsoară zilele mai calculat, doar pentru că se sfârşeşte un an şi începe altul? Mie mi se întâmplă aşa de fiecare dată… Aştept sărbătorile de iarnă ca pe o ieşire din timp, ca o încetare a activităţii acestuia.

Am scris despre aceste lucruri pentru că simţeam nevoia să fiu la punct cu schimbările climaterice. Vacanţa va avea aceeaşi traiectorie, aceleaşi aşteptări şi speranţe spulberate, chiar dacă în fiecare an mă aştept la mai bine, aceleaşi bucurii normale şi nepre-tenţioase care îmi umplu sufletul doar pentru că aşa trebuie să fie de sărbători, nu pentru că ar avea o anume semnificaţie pentru mine. Oricum ar fi această vacanţă, mereu o voi aştepta ca pe o poveste repetabilă cu happy-end care de puţine ori îşi împlineşte menirea. (22 noiembrie 1998)

No comments:

Post a Comment