Saturday, June 30, 2012

A perfect day


Stăteam întinsă în iarbă, cu mâini leneşe pe lângă mine, cu ochii urmărind absent conturul bine definit al dealurilor, fascinaţi de verdele acesta crud al unei primăveri care uitase să mă întinerească. Trăiam o senzaţie care de fiecare dată întregeşte mai mult peisajul, înviorează mai mult culorile, îmi răcoreşte tâmplele. Era o zi ruptă din calendar, pictată în imagini naive, nepretenţioase, desprinse dintr-un cadru rustic, exagerat de natural.
Urăsc să nu-mi pot găsi cuvintele când viaţa mă obligă din nou s-o analizez, să recunosc că nu-mi rămâne niciodată datoare. Ce e de-a dreptul necinstit e că nu pot descrie tot ce-mi împânzeşte sufletul în această primăvară proaspătă pe care-o aştept în fiecare viaţă. (24 aprilie 2000)

No comments:

Post a Comment