Saturday, June 30, 2012

Iubirea simplifică


O zi oarecare din iunie. Cer pretenţios şi nehotărât. Ar plânge cu zâmbetul pe buze, pentru mine desigur, însă orice lacrimă i-ar fi ştearsă imediat de un vânt prea conştiincios. Nu mă supăr, pentru că şi vremea e a mea, alături de viaţa asta nouă şi frumoasă de care am parte. Şi sunt eu, tânără, roşie în obraji, cu păr bălai, iubită de doi ochi albaştri, sărutată de o gură cu gust de narcise. Sunt a lui. O ştie şi ştiu că mi-am găsit perechea. Şi îmbrăţişarea lui o recunosc şi mâinile mele mângâie un trup inspirat de atâta poftă de viaţă.

Am deschis caietul cu gândul la ultimul lucru care mi s-a părut necesar sa-l scriu. O altă fericire, un alt fel de a trăi o fericire. Sunt tot eu, cea care mereu mă tem să nu încetez să fiu, însă mai liniştită, mai caldă, mai plină de lumină, mai puţin egoistă şi mult mai puţin singură, chiar mult mai puţin doritoare de singurătate.

E o noapte de care cu siguranţă aveam nevoie. De câteva luni trăiesc o confortabilă, dulce, calmă, sinceră poveste de dragoste şi nu am prea avut timp sau intenţii de a mă mai analiza, de a-mi lua temperatura sau de a măsura gradul de fericire pe care l-am atins. Acum sunt recunoscătoare pentru această noapte, pentru această cameră luxoasă de hotel. De luminile Bucureştiului mi-era dor, mai ales în altă ipostază… Mă bucur ca un copil de lucruri noi şi mă bucur că sunt ale mele pentru o noapte. Profit de ocazie şi încerc să descopăr dacă s-a schimbat ceva la mine. Da! Sunt trei sferturi acolo unde trebuia să ajung. Vreau doar să mă pot bucura simplu, să nu mă mai tem de viaţă, de răzbunarea ei, de neprevăzut. Vreau să iau ceea ce am şi să-mi împodobesc existenţa, să fiu a acestui moment şi pentru acest moment. Vreau să mă bucur de tinereţe, iubire şi de soare. Vreau să râd! Vreau să trăiesc! (6 iulie 2001)

No comments:

Post a Comment